GHMP Late: Ursula Sereghy / k výstavě Enter the Room

Zveme vás na večerní spojení výtvarného umění a hudby s názvem GHMP Late. Koncert Ursuly Sereghy se uskuteční na nádvoří Domu U Kamenného zvonu, kde právě probíhá výstava Enter the Room.

 

Enter the Room je výstava, ve které mladé umělkyně a umělci ztvárňují své představy o společnosti, světě i budoucnosti prostřednictvím tarotu, LARPu, game booku a dalších herních principů.

Ursula Sereghy je producentka a girlboss sound designu. Své debutové album OK Box (2021) vydala na labelu Gin&Platonic. V její hudbě se přelévají kompozice, textury a samply, ve kterých je neustále co odkrývat a objevovat. Nové album Cordial vyšlo 18. dubna 2025.

GHMP Late jsou pečlivě sestavované večerní programy ve výstavách Galerie hlavního města Prahy. Propojují výtvarné umění, hudbu i odborné diskuze a oživují galerijní prostory.

 

Vstup zdarma se vstupenkou na výstavu Enter the Room. Akce se koná ve spolupráci s Radiem Wave.

Vstupenky na výstavu

Riviéra III: Ozvěny hlubin (Radio Wave × GHMP)

Loni Opulence, letos Riviéra. Třídílná koncertní série Radia Wave a vizuálního programu pod kurátorským vedením týmu Umění pro město (Galerie hlavního města Prahy) se v létě vrací do honosných zahrad Zámku Troja. Nabídne šest koncertů, tři uvedení uměleckých děl, dvě debaty a jeden rukodělný workshop.

Tématem Riviéry je trávení volného času.

Dokážeme se ještě poflakovat? Umíme regenerovat pouhým odpočinkem, nebo se i ve volném čase zaměřujeme na výkon? Série volně navazuje na výstavu Palác (volného) času, která probíhá v interiérech zámku a vše je tematizováno konturami barokního paláce, který v době svého vzniku fungoval jako útočiště tehdejší šlechty pro trávení volných letních chvil.

lineup

  • rivermoans
  • AXONTORR (AV show)
  • Vernisáž díla Na Houby od Františka Felixe

workshop

Rukodělný workshop vedený producentem Oliverem Torrem a česko-francouzským vizuálním umělcem Simonem Kounovským zaměřený na výrobu vlastního elektroakustického nástroje z recyklovaných materiálů.

 

Eventy proběhnou ve večerních hodinách během července a srpna v areálu zámku Troja. Nově na každé akci vernisáž díla v labyrintu zámecké zahrady.

Vstup je zdarma.

FB akce

Riviéra II: Struny léta (Radio Wave × GHMP)

Loni Opulence, letos Riviéra. Třídílná koncertní série Radia Wave a vizuálního programu pod kurátorským vedením týmu Umění pro město (Galerie hlavního města Prahy) se v létě vrací do honosných zahrad Zámku Troja. Nabídne šest koncertů, tři uvedení uměleckých děl, dvě debaty a jeden rukodělný workshop.

Tématem Riviéry je trávení volného času.

Dokážeme se ještě poflakovat? Umíme regenerovat pouhým odpočinkem, nebo se i ve volném čase zaměřujeme na výkon? Série volně navazuje na výstavu Palác (volného) času, která probíhá v interiérech zámku a vše je tematizováno konturami barokního paláce, který v době svého vzniku fungoval jako útočiště tehdejší šlechty pro trávení volných letních chvil.

lineup

  • Bibione
  • Sýček
  • Vernisáž Birdwatchers od Mii Milgrom

debata

Transformativní účinky písniček, konzumace hudby jako relax, podnět pro rozptýlení, ale i nežádoucí „odpojení“ a ticho jako lék. Na jaká místa nás přenáší hudební texty? Jakou roli hraje při poslechu imaginace? A je skutečným cílem soustředěný poslech, nebo jen nahrazujeme jeden druh hluku jiným?

Osobní pohled na písničky jako prostředek úniku od reality a trendy v konzumaci hudby u Generace Z přinese se svými hosty*kami Filip Černý.

 

Eventy proběhnou ve večerních hodinách během července a srpna v areálu zámku Troja. Nově na každé akci vernisáž díla v labyrintu zámecké zahrady.

Vstup je zdarma.

FB akce

Riviéra I: Vlastní světy (Radio Wave × GHMP)

Loni Opulence, letos Riviéra. Třídílná koncertní série Radia Wave a vizuálního programu pod kurátorským vedením týmu Umění pro město (Galerie hlavního města Prahy) se v létě vrací do honosných zahrad Zámku Troja. Nabídne šest koncertů, tři uvedení uměleckých děl, dvě debaty a jeden rukodělný workshop.

Tématem Riviéry je trávení volného času.

Dokážeme se ještě poflakovat? Umíme regenerovat pouhým odpočinkem, nebo se i ve volném čase zaměřujeme na výkon? Série volně navazuje na výstavu Palác (volného) času, která probíhá v interiérech zámku a vše je tematizováno konturami barokního paláce, který v době svého vzniku fungoval jako útočiště tehdejší šlechty pro trávení volných letních chvil.

program

  • 18:30 – vernisáž děl v Labyrintu – Prorost od Magdalény Pacákové a Vrbení od Antonie Hlavicové (sraz u hlavní stage)
  • 19:00–19:45 – debata – Sarah Abulkasin a hosté
  • 20:00–20:50 – koncert Anki
  • 21:00–21:45 – koncert Tokyo Drift, yanntrayEssei

téma debaty

Jak vytvořit „nové místo“, které nabízí únik, odpočinek i stimulaci? Dočasná místa s imerzivní atmosférou „vlastního světa“ jako středobod DIY festivalů, výstav a uměleckých instalací ve veřejném prostoru.

Podněty světelné, zvukové i ty, které působí na všechny smysly. Co ovlivňuje imerzivní atmosféru? A jakou roli v tom hraje prostorová kompozice? Nové perspektivy a přístupy k práci s prostorem jako živým, proměnlivým elementem objeví v debatě se svými hosty*kami Sarah Abulkasim.

 

Eventy proběhnou ve večerních hodinách během července a srpna v areálu zámku Troja. Nově na každé akci vernisáž díla v labyrintu zámecké zahrady.

Vstup je zdarma.

FB akce

Foto Jan Hromádko
Foto Jan Hromádko
Foto Jan Hromádko
Foto Jan Hromádko
Foto Jan Hromádko
Foto Jan Hromádko

Alternativa meets Prague Quiet Music Collective

Druhého listopadu se v opulentních prostorách Trojského zámku rozezní zvuk australských pustin, horňácký folklór i živý elektronický processing.
Poslední letošní předvečer festivalu se odehraje pod kuratelou Prague Quiet Music Collective.

Josten Myburgh: nová skladba pro PQMC

V koncepci australského skladatele a saxofonisty Jostena Myburgha jsou zvuky místem a zároveň vyprávějí příběhy o místech, které navštívili. Jeho práce začíná otázkou, co se stane s místy, když se „pohybují“ zvukem. Terénní nahrávky pro tuto skladbu byly pořízeny v odlehlých regionech západní Austrálie. Josten používá jak „nalezené“ harmonie z převážně koloniální australské tradice, tak intervaly z přirozeného ladění a tyto rozdílné logiky splétá dohromady v poetických a pomalu plynoucích skladbách.

Michal Cáb: Za našima humny divně hrajů

V rámci doprovodného programu k výstavě Album zpomalených obrazů připraví Michal Cáb zvukovou událost pro specifickou akustiku prostoru. Ke slyšení bude nestandardní hra na modulární syntetizátory, nízké tóny basklarinetu a kontrabasklarinetu, lidové mikrotonání zpěvy z horňácka a jiné. To vše v rámci přibližného dodržení manifestu Music is obsolete.

Michal Rataj & Ian Mikyska

Elektroakustický a prostorový set dvou improvizujících skladatelů diváky obklopí a pohltí zvuky violy da gamba a barokní zobcové flétny Iana Mikysky, které se stávají základem pro témbrové, prostorové a časové zpracování živé elektroniky Michala Rataje.
Koncert proběhne ve spoluráci s Galerií hlavního města Prahy.

Akce na stránkách festivalu 

 

FB událost

Návratný průzkum | Panelová diskuze | Křest knihy | Koncert

U příležitosti křtu publikace Návratný průzkum: Vazby, struktury a proměny ostravské umělecké scény uvede Galerie hlavního města Prahy panelovou diskuzi o tom, jak lze přistupovat k výtvarné produkci devadesátých let. Jejími hosty budou Martin Babička (historik, ÚSD AV ČR), Vojtěch Märc (historik umění, AVU) a Tomáš Pospiszyl (historik umění, AVU). Moderátorské role se ujme Johana Lomová (historička umění, UMPRUM).

Dějiny umění jsou oborem, který začleňuje díla do historického kontextu a vytváří tak jejich interpretaci. Jak má ovšem vypadat bádání o  tvorbě nedávné minulosti? Jak psát dějiny umění, které jsou soudobé? Panelová diskuze se pokusí odpovědět na tyto i další související otázky.

Večer završí koncert formace Body of Pain, ve které působí umělec Jan Vytiska a umělkyně Tereza Ovčačíková.

Harmonogram

  • 18.00–19.30 panelová diskuze Mluvil tu někdo o devadesátkách?
  • 20.00–20.30 křest knihy Návratný průzkum: Vazby, struktury a proměny ostravské umělecké scény
  • 20.30–21.30 koncert Body of Pain

Koncert Prague Quiet Music Collective – hlavní doprovodný program k výstavě Album zpomalených obrazů

Ansámbl Prague Quiet Music Collective zahraje ve světové premiéře tři nové skladby, které vznikly pro letošní výstavu z cyklu Nejisté situace s názvem Album zpomalených obrazů. Kory Reeder ze Spojených států reagoval na textilní objekt Kristiny Láníkové, jeho Evening Drawings jsou jemnou paralelou k časosběrnému výtvarnému dílu. Matej Sloboda ze Slovenska napsal Niť jako odpověď k jednoduchému, ale působivému objektu Stanislava Kolíbala Triptych, skladba ale pracuje hlavně s principem kvartetu – každý hudebník hraje jeden tón z akordu a pomocí herního principu pak určuje přechod na další akordy, onou „nití“ jsou pak zadržované tóny. Marie Nečasová pracovala taktéž s dílem Stanislava Kolíbala, ale tentokrát v podobě méně známých kreseb ze 70. let. Její partitury jsou výrazně grafické a v kontrastu s Kolíbalovými kresbami využívají bohatého rejstříků barev a tvarů.

Ansámbl Prague Quiet Music Collective
Ian Mikyska – viola da gamba, umělecký vedoucí
Anna Paulová – klarinet, basklarinet
Milan Kárník Jakeš – housle
Luan Gonçalves – kontrabas

https://pqmc.cz/

Akce navazuje na Performanci Martina Janíčka a přednášku o potocích v Troji (od 16.30) a komentovanou prohlídku výstavy Album zpomalených obrazů s kurátory (od 18.00).

 

Opulence III / Drone Sound

Spojení Radia Wave a Galerie hlavního města Prahy (GHMP) přinese letos v létě unikátní eventy v areálu Zámku Troja v Praze. Kromě několika opulentních koncertů v zákoutích zdejších zahrad se můžete těšit na tematické debaty vedené hudební publicistkou Anetou Martínkovou.

Umění v době krize. Máme za sebou covid, potýkáme se s inflací nebo válkami.. můžeme si všimnout toho, že po civilnosti se do hudby zase vrací opulence, hédonismus a velikášství – velkolepý zvuk, hodně lesku, šminek a hojnost všeho.

To se ostatně v umění děje napříč dějinami. Jedním velkým příkladem za všechny je baroko jako styl, který měl lidi vyvést z letargie po morové ráně. Opulence v areálu barokního Trojského zámku během léta prozkoumá, jak se nás hudba snaží rozptýlit v aktuálních krizích.

Beseda

Pavel Turek, Miloš Hroch

Rozpuštěný čas. Hojivá síla varhanního zvuku: Varhany jsou hudební nástroj, který své největší slávy dosáhl v období baroka, stylu, který měl společnost vytáhnout z letargie po bolestném úderu morové rány. Dunivý, táhlý dronový zvuk si ale pro své léčivé účinky oblíbily i jiné žánry. Proč k varhanům usedají často hudebníci a hudebnice z experimentální scény? V čem nám dělá dobře ztratit se v hutné zvukové ploše?

Lineup

Tábor, Petra Hermanova

Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko

Opulence II / Hedonistic Rap

Spojení Radia Wave a Galerie hlavního města Prahy (GHMP) přinese letos v létě unikátní eventy v areálu Zámku Troja v Praze. Kromě několika opulentních koncertů v zákoutích zdejších zahrad se můžete těšit na tematické debaty vedené hudební publicistkou Anetou Martínkovou.

Umění v době krize. Máme za sebou covid, potýkáme se s inflací nebo válkami. Můžeme si všimnout toho, že po civilnosti se do hudby zase vrací opulence, hédonismus a velikášství – velkolepý zvuk, hodně lesku, šminek a hojnost všeho.

To se ostatně v umění děje napříč dějinami. Jedním velkým příkladem za všechny je baroko jako styl, který měl lidi vyvést z letargie po morové ráně. Opulence v areálu barokního Trojského zámku během léta prozkoumá, jak se nás hudba snaží rozptýlit v aktuálních krizích.

Beseda

Rychle a zběsile barokem i rapem: Tentokrát uměleckou opulenci prozkoumáme z trochu jiného úhlu. U jednoho stolku se potkají kurátorka sbírky starého umění Národní galerie Andrea Steckerová a hudební publicistka Kristina Hamplová, aby společně s moderátorkou Anetou Martínkovou probraly hedonistické umělecké figury v rapu ale i baroku a společně zkusily přijít na to, proč nás tolik baví sledovat lidi překračující hranice přijatelného a co nám jejich umění říká o životě.

Sawsane

Sawsane je českoirácká rapperka a profi tanečnice zabývající se urban styly. Na show ji uvidíte a uslyšíte rapovat opravdu živě, full playback zde nehrozí. Spolu s ní se můžete těšit i na tanečníky a hypemany, kteří společně vytvářejí ohnivou atmosféru. Bude to divoký, drzý, sprostý a šťavnatý.
https://www.instagram.com/sawsane_gfam/

Venktovka

Nebeský hudebník a milovník těch nejvyšších kaplí Venktovka sestoupil na planetu zemi a startuje #nahuelseason. Od jeho první skladby z roku 2017 Jsem tady ty si tam a od projektu Ameno EP z roku 2020, proteklo pod mostem mnoho vody a zmizelo mnoho kouře. Až v roce 2022 vydává konečně Venktovka svojí debutovou deskou Princ Nahuel, na které nachází zvuk, který je na lokální scéně do jisté míry zjevením. Zářivé vokály s mlhavým autotunem jsou usazené na současných produkcích, jenž oscilují mezi mnoha polohami. Z Mlhy až do Kaple. Inhalace hudební hmoty s live autotunem nabývají na stagi nebeského zážitku. Meky Meteora vystupuje z kouře s příchutí Cali a startuje.
https://www.instagram.com/ogdavenktovka/

Akce na FB

Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence II / Hedonistic Rap, Zámek Troja, 2024. Foto Vojtěch Brtnický
Opulence2_foto-Vojtech Brtnicky20240730_0376

Opulence I / Baroque Pop

Spojení Radia Wave (stanice Českého rozhlasu pro mladé) a Galerie hlavního města Prahy (GHMP) přinese letos v létě unikátní eventy v areálu Trojského zámku v Praze. Krom několika opulentních koncertů v zákoutích zdejších zahrad se můžete těšit na tematické debaty vedené hudební publicistkou Anetou Martínkovou.

Umění v době krize. Máme za sebou covid, potýkáme se s inflací nebo válkami, můžeme si všimnout toho, že po civilnosti se do hudby zase vrací opulence, hédonismus a velikášství – velkolepý zvuk, hodně lesku, šminek a hojnost všeho.

To se ostatně v umění děje napříč dějinami. Jedním velkým příkladem za všechny je baroko jako styl, který měl lidi vyvést z letargie po morové ráně. Opulence v areálu barokního Trojského zámku během léta prozkoumá, jak se nás hudba snaží rozptýlit v aktuálních krizích.

Beseda

Historie populární hudby ukazuje, že boj za svobodu a rovnoprávnost nemusí být nuda, a rozhodně ho nemusíte vést v teplákách. Vyznavači disca, glamu nebo třeba psychedelických žánrů vždy vyzývali na souboj dobové normy týkající se genderu nebo sexuality a nikdy se nebáli velkolepého stylu. Proč jde v hudbě emancipace a opulence tak často ruku v ruce? A jak stylové velikášství osvobozuje? O tom si bude povídat Aneta Martínková s novinářkami Janou Patočkovou (Vogue) a Terezou Patočkovou (Page Not Found).

DASA

Její hudební cesta začala v roce 2016, kdy se přestěhovala do Londýna za studiem hudby na Goldsmiths University. V uplynulých letech vystupovala zpěvačka a songwriterka původem ze Slovenska DASA na renomovaných místech (The Windmill Brixton, Shacklewell Arms a Sebreight Arms) a sdílela pódia s umělci jako Katy J Pearson, Enjoyable Listens a Tyler Hyde (Black Country, New Road). Debutové EP ‚Come Through‘ je výsledkem její dvouleté práce ve studiu Hermitage Works s producentem Nathanem Ridleym a pianistou Sethem Evansem (Black Midi). Za EP si vysloužila nominaci v kategorii Objev roku na Radio_Head Awards. Nejnovější singl ‚wife now‘ vydala v říjnu 2023 u londýnského vydavatelství Practice Music. DASA v současné době pracuje na svém druhém EP. Při show na Opulenci ji doprovodí digitální písničkář Toyota Vangelis.
https://www.instagram.com/darebu/

Ponyhenge (fka Fourtuna)

Klub bolavých srdcí v čele s písničkářkou Emily Brandi a členy Lazer Viking, Margo, Genuine Jacks či Wild Tides. Současné popové balady plné nostalgických syntezátorových ploch a spletenců křehkých kytarových linek na pozadí mrazivě dokonalých vokálů.
https://www.instagram.com/ponyhengerocks/

Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko
Opulence I / Baroque Pop, Zámek Troja, 2024. Foto Jan Hromádko